کد خبر 752618
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
آلگری

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به شایعه جدایی مهاجم آرژانتینی تیمش در تابستان سال جاری واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا از ساعت 2:30 بامداد فردا (یکشنبه) در تور تابستانی‌شان در آمریکا به مصاف هم می‌روند و همین موضوع سبب شد که خبرنگاران در کنفرانس خبری قبل از این بازی بار دیگر به شایعه جدید رسانه‌‌های اروپایی مبنی بر احتمال جدا شدن پائولو دیبالا از بانوی پیر برای پر کردن جای خالی نیمار در بارسلونا اشاره داشته باشند و از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی قهرمان ایتالیا سؤالاتی در این خصوص بپرسند.

آلگری در پاسخ به این سؤال و نیز شایعه جدایی نیمار از بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن گفت: من از اینکه دیبالا را از دست بدهم، نمی‌ترسم. در مورد نیمار هم باید بگویم که من هیچ اصلاعی از اینکه میان نیمار و پاری‌سن‌ژرمن چه می‌گذرد، ندارم به همین دلیل نمی‌دانم که آیا او به قراردادش با بارسلونا پایبند می‌ماند یا اینکه بارسلونا باید برای او یک مهره جایگزین پیدا کند. این موضوعی نیست که به من ربط داشته باشد و به همین دلیل برایم اهمیتی ندارد.

یوونتوس و بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که بانوی پیر در مجموع  2 بازی با نتیجه 3 بر صفر نماینده اسپانیا را شکست داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس